Via strategisk storytelling ønsker vi at øge forståelsen og skabe værdifulde relationer mellem virksomheder og deres kunder, chefer og deres medarbejdere, kollegaer og deres faglige modsætninger.
Anja Klemp | Get Ajour
Get Ajour blev en realitet efter mere end 20 års erfaring med historiefortælling, opbygning af brands og rådgivning inden for kommunikation.
Virksomhedens stifter, Anja Klemp Vilgaard, havde i årevis levet af at fortælle historier. Hun havde erfaret fortællingernes styrke via sit redaktionelle liv som journalist og ansvarshavende redaktør, som rådgiver tæt på direktionen og som bestyrelsesformand i en NGO, der arbejdede for konfliktløsning i Mellemøsten. Hun havde set, hvordan fortællinger både kan være en indtægtsgivende forretning, en væsentlig faktor for trivsel, troværdighed og tillid til ledelsen – og ikke mindst en krudttønde af følelser og fordomme.
Det blev startskuddet til kommunikationsbureauet Get Ajour. En virksomhed, der har til hensigt at bringe mennesker tættere på hinanden. Via strategisk storytelling ønsker vi at øge forståelsen og skabe værdifulde relationer mellem virksomheder og deres kunder, chefer og deres medarbejdere, kollegaer og deres faglige modsætninger.
Get Ajour leverer corporate storytelling til mindre, mellemstore og store virksomheder. Vi arbejder inden for den nedenstående trekants fire områder af en virksomhed og tilbyder typisk workshops, strategi og kernefortællinger.
Via strategisk storytelling ønsker vi at øge forståelsen og skabe værdifulde relationer mellem virksomheder og deres kunder, chefer og deres medarbejdere, kollegaer og deres faglige modsætninger.
Anja Klemp | Get Ajour
The ability to tell the right story at the right time is emerging as an essential leadership skill to cope with, and get business results in the turbulent world of the 21st. century.
Steve Denning | Former director of The World Bank