TILMELD DIG
Her tilmelder du dig de ugentlige Guldkorn
TILMELD DIG
Her tilmelder du dig nyhedsbrevet
Din forretning bunder i de menneskelige værdier, der skabte den. Find dem, og du skiller dig ud.
Kan du se mere end din forretning?
De fleste virksomheder er drevet af mennesker, der kan se den gode forretning, langt færre er drevet af mennesker, der kan se den gode historie. Gør en forskel.
Derfor er kernefortællingen en 'evergreen'
Jeres kernefortælling bærer jeres ånd og værdier videre - den er nedarvet fra begyndelsen, suger næring fra den oprindelige idé.
Hvad er en kernefortælling?
Find den historie, der kun bliver fortalt af jer, men som tiltaler de mange. Det er jeres kernefortælling.
Det handler om mennesker
Din virksomhed er ikke noget uden dens mennesker. De er dine ambassadører og deres tanker, følelser og faglighed er med til at tegne din forretnings profil. Rust dem med gode erfaringer og historier – og de er quld værd i marken.
Husk magien
Husk det originale, passionen og magien, der begyndte det hele. Dét, der gør, at du ikke bare er en kopi af alle de andre.
Giv mening og bliv husket
Det er nemmere at blive husket, hvis du også taler til hjertet.
Mere indhold end form
Storytelling er mere indhold end form derfor er det også mere end traditionel PR.
Kvalitetsvin pà nye flasker
Hold fast i det, I var en gang – og oversat det til i dag!
Sæt ord på dine værdier
Italesæt de værdier, din forretning bygger på. Det skaber loyale kunder og medarbejdere. Det gælder om at besvare HVORFOR og ikke kun ’hvordan’ og ’hvor meget’.
TILMELD DIG
Her tilmelder du dig de ugentlige Guldkorn