Vil du lære at mestre dine faglige fortællinger?
Vil du blive bedre til at fortælle historier
der skaber engagement og fællesskab?
Er du fagspecialist, der har brug for at gøre det
faglige stof appetitligt og mere spiseligt?
Eller vil du blive bedre til at sælge med fortællinger,
der bliver husket og skiller dig ud fra mængden?
Vi lever i en digitaliseret verden, hvor jeres omverden, kollegaer og kunder er med til at fortælle den gode historie om jer. En verden, der i stigende grad lægger vægt på værdier og den forskel, vi hver især gør for det samfund, vi er en del af.
På Masterclass i Strategisk Historiefortælling bliver du bedre til at fortælle, hvad du er god
til – og hvorfor det gør en forskel for andre.
Kom på 3 dage med fuld forplejning, intensive øvelser (baseret på eget ståsted/aktuelle hverdag), praktiske opgaver og inspirerende netværk på Kronborg Slot.
Så tilmeld dig vores Masterclass og bliv en ’Mesterfortæller’ hos os.
Masterclassen giver dig:
PRAkTiSK
Hvor: Kronborg Slot – Helsingør
Hvornår: 24.-26. marts 2025 i tidsrummet kl. 9-16
Hvad: 3 dages undervisning med fuld forplejning. Teoretisk indføring i metoden og et væld af praktiske øvelser og konkrete værktøjer.
Inkluderer: undervisningsmaterialer og håndbogen i storytelling ”Strategisk storytelling i praksis”.
Pris: 21.450 kr. ekskl. moms*
*Bemærk: Du sørger selv for overnatning, men vi har gode forbindelser til Marienlyst Strandhotel og Konventum, der kan tilbyde konkurrencedygtige priser til vores kursister – i gå/cykleafstand fra undervisningslokalerne.
Underviser
Underviser på uddannelsen er Anja Klemp Vilgaard. Stifter af storytellingbureauet Get Ajour, strategisk storyteller, rådgiver og forfatter til flere bøger om strategisk storytelling.
om strATEGISK HISTORIEFORTÆLLING
Fremtidens virksomheder konkurrerer på historier, og derfor betaler det sig at kunne fortælle, så det giver mening, styrker fællesskabet, understreger værdierne, skiller jer ud fra konkurrenterne og gør jeres fortælling let at dele. Strategisk historiefortælling er et brugbart værktøj i ledelses-, branding-, salgs- og rekrutteringsarbejdet – og metoden virker, fordi vi som mennesker skaber mening, relationer og forståelse for en foranderlig (og til tider kaotisk) verden gennem fortællinger.
Uanset hvilke tiltag, produkter og services i udvikler, så kan andre kopiere dem. Det er ikke tilfældet med jeres historier. De er unikke – baseret på jeres oplevelser, beslutninger, teknologiske landevindinger og mødet med jeres kunder.
Med velvalgte – og velfortalte – fortællinger bliver dine budskaber husket og bedre forstået. De skiller dig ud fra mængden og bliver et værdsat afbræk fra PowerPointens bullets og Excelarkets data. På vores Masterclass i Strategisk Historiefortællling lærer du at kombinere din tal- og faktakommunikation med engagerende historier, der øger forståelsen og skaber værdifulde relationer mellem virksomheden og dens kunder, chefer og deres medarbejdere, kollegaer og deres faglige modsætninger.
Du erfarer at en veltilrettelagt fortælling ofte er limen, der får det hele til at hænge bedre sammen.
The ability to tell the right story at the right time is emerging as an essential leadership skill to cope with, and get business results in the turbulent world of the 21st century
Steve Denning |
Former director of
The World Bank
Historier er centrale for vores forståelse af verden og os selv. De får os til at gyse, grine, gispe af fryd, gentage succeser og gå væk fra fejltagelser. De tillægger ting værdi, trigger vores hukommelse og giver stof til eftertanke. Og lige netop derfor får de os til at købe eller lade være.
Anja Klemp | Get Ajour