It is the good, solid and, above all, truthful narrative that ensures that we stand on solid ground. And then, it is our professionalism.

ANDERS C. BECH

- The Danish Armed Forces -

Major, Marketing Section

Read more about Anders Bech from The Danish Armed Forces in the handbook “Strategisk storytelling i praksis – fortæl, giv mening og bliv husket.”

God storytelling får kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere til at huske jer, anbefale jer og referere til jer i deres hverdag. Historierne er limen i forretningen – fortæl, giv mening og bliv husket. 

Anja Klemp Vilgaard,

forfatter, kursusleder & corporate storyteller.

Get Ajour ApS

Læs mere om ‘Anja fra Get Ajour ApS’ her:

Gør dine historier lokale og synlige i hverdagen – få dem til at betyde noget i en menneskelig kontekst. For gør du det, vil du kunne nå meget længere og mange flere, end du tror.

DAN PRANGSGAARD

-Thise Mejeri -

Kommunikationschef

Læs mere om ‘Dan Prangsgaard fra Thise Mejeri i håndbogen “Strategisk storytelling i praksis – fortæl, giv mening og bliv husket.”

Det er første gang i mit liv, at jeg har oplevet så mange mennesker trække i samme retning i så lang tid. Historierne og følelsen af at blive set og hørt, har givet os et virkelig sammentømret team.

ERLING VINCENTZ FISCHER

- HOFOR -

Projektchef

Læs mere om ‘Erling Fischer fra Hofor i håndbogen “Strategisk storytelling i praksis – fortæl, giv mening og bliv husket.”

Som folkevalgt er det vigtigt at kunne differentiere sig ... og det gør du ved at positionere dig med en fortælling, der er stærk i kontrast til de andres. 

Birgitte Bergmann (K) , Folketinget 2018-22

Get Ajour Forlag

Læs mere om ‘Birgitte Bergmann fra Folketinget i håndbogen “Strategisk storytelling i praksis – fortæl, giv mening og bliv husket.”

Med vores medicinske baggrund bliver vi tit opfattet som lidt konservative og meget datatunge. Den strategiske storytelling har lært os, hvordan vi fanger publikums interesse.

ANNE BLOCH THOMSEN

- Pfizer Danmark -

Medicinsk direktør

Læs mere om ‘Anne Bloch fra Pfizer Danmark i håndbogen “Strategisk storytelling i praksis – fortæl, giv mening og bliv husket.”

Officerer skal være gode til at fortælle. De skal kunne trække tråde fra fortid op til nutid. Det er først når de har lært kulturen, ånden og historien, at de bliver accepteret ude i strukturen.

Peter Kaplers , major, Forsvaret.

Get Ajour Forlag

Læs mere om ‘Peter Kaplers fra Forsvaret i håndbogen “Strategisk storytelling i praksis – fortæl, giv mening og bliv husket.”

Vi eksporterer til 60 lande i dag – og skal du klare det slagsmål, skal du have kræfter. En stor del af de kræfter kommer direkte fra den historie, som det hele er bygget på. 

Knud Erik Hansen, CEO, Carl Hansen & Søn

Get Ajour Forlag

Læs mere om ‘Knud Erik Hansen fra Carl Hansen & søn i håndbogen “Strategisk storytelling i praksis – fortæl, giv mening og bliv husket.”

Storytelling giver os en ny måde at formidle vores budskaber på og skaber en dialog, hvor kunden ikke er i tvivl om, hvem vi er, hvad vi står for, og hvad vi kan.

Ulla Højland Jensen ,

1st vice president, Danica Pension

Get Ajour Forlag”

Læs mere om ‘Ulla Højland Jensen fra Danica Pension i håndbogen “Strategisk storytelling i praksis – fortæl, giv mening og bliv husket.”

Jeg kan godt lide modige brands. Virksomheder, der ikke er bange for at tage kontroversielle emner op – og som tror brændende på, at de kan skabe en bedre verden. Jeg får respekt for virksomheder, der ikke lader de kommercielle hensyn komme først, men passioneret skaber noget, der gavner alle.

Dan Prangsgaard , Thise Mejeri

Kommunikationsmenneske

Get Ajour Forlag

Bliv en master storyteller i selskab med de helt store fortællinger. Med kursusgange på Kronborg og Egelund Slot, træder du både i Hamlets, Willliam Shakespeares og den danske kongefamilies fodspor.


Educate yourself

CORPORATE STORYTELLER

Tilmeld dig

Kronborg Slot

’Secondløjtnantskolen’

Nr. 10a, 2 sal

3000 Helsingør

info@getajour.dk

Why storytelling

WE UNDERSTAND THE WORLD THROUGH OUR STORIES

Uddan dig

CORPORATE STORYTELLER

Hvorfor storytelling

Vi forstår verden gennem fortællinger


Corporate Storytelling


Storytellingbureauet

Get Ajour ApS

The Course


Practical Information


International writing community

Registration


More

Tilmeld dig

XXXXX

Our headquarters are based in Chicago's Financial District.

XXXXXXX

5400 N. Lakewood Avenue

XXXXXX

(+45) 234 133 214 

Tilmeld dig

Kronborg Slot

’Secondløjtnantskolen’

Nr. 10a, 2 sal

3000 Helsingør

info@getajour.dk

Get proof that you can tell stories which engage, create followership, and strengthen the culture. Storytelling moves people – and has a positive effect on bottom lines.. 

Anja Klemp Vilgaard, course leader, author, strategic storyteller and founder.

Get Ajour ApS

Vil du med?

Opstart: 21. november 2024